בדיקת דירה יד שנייה

עוז הנדסה מספקת שירותי בדק בית לדירות יד 2 לפני רכישה. הבדיקה מבוצעת תוך שימוש בציוד טכנולוגי מתקדם, ידע וניסיון ומספקת תעודת זהות מקיפה על מצב הנכס והמערכות השונות, איתור ליקויים אשר אינם נראים לעין בלתי מקצועית, בדיקות התאמה לתוכניות, תמחור עלויות תיקונים ועוד.

שירות בדק בית דירה יד שנייה של חברת עוז הנדסה כולל מגוון רחב של בדיקות מעמיקות לאיתור ליקויים וכשלים שאינם נראים בעין בלתי מקצועית. צוות החברה מאתר ליקויים וכשלים בנכס באמצעות ציוד טכנולוגי מתקדם ומספק לרוכשים תעודת זהות מפורטת על הנכס.

תעודת הזהות כוללת איפיון מלא של המערכות בנכס (לדוגמא האם מערכת האינסטלציה עשויה מברזל או מפלסטיק, האם החשמל הוא חד פאזי או תלת פאזי) וסקירה מלאה על המצב הפנימי והחיצוני של הנכס. בסיום הבדיקה חברת עוז הנדסה מספקת דו"ח ליקויים מפורט הקביל בבית משפט.

 

שלבי הבדיקה

למה כדאי לבצע בדיקת דירה חדשה מקבלן?

ביצוע בדיקה מקיפה ויסודית לאיתור ליקויים

בודק מוסמך יגיע לדירה לביצוע סט בדיקות הנדסיות הכוללות בדיקת ליקויים אשר אינם נראים לעין בלתי מקצועית, תוך שימוש בציוד טכנולוגי מתקדם, ידע וניסיון רב.

 

בדיקת חריגות בניה מול תוכנית ההיתר

בדיקת התאמה לתוכנית ההיתר, בדיקת התאמה למידות נטו המצוינות בתכנית ועוד. 

 

בדיקת ליקויי שלד

בדיקת חלקי המבנה השונים תוך מתן דגשים לסדקים, שקיעות, שינויים חריגים ועוד.

 

הפקת דו"ח ליקויים מפורט בעל תוקף משפטי

בסיום הבדיקה יופק דו"ח מקצועי המפרט את ממצאי הבדיקה ומכיל תמונות, הערות, התאמה לתקנים, התאמה לתוכניות, סיכום עלויות תיקונים ועוד.

 

ליווי אישי

צוות החברה יעמוד לרשותכם בכל שאלה ובקשה, ייתן מענה וויעץ ככל שיידרש עד להשלמת העסקה על הצד הטוב ביותר.

 

הצצה לתהליכי הליווי והפיקוח

שלבי התכנון

שלבי הביצוע

שלבי המסירה

שנת הבדק

נגן וידאו

>> הצצה לתהליך הביצוע בשטח

נגן וידאו

>> הצצה לליווי שנת הבדק

בדיקת דירה יד 2 - מתי לבצע?

מומלץ לבצע בדיקה על ידי חברת עוז הנדסה בטרם החתימה על השלמת העסקה. ביצוע בדיקה בשלב זה חשוב ביותר שכן יספק תמונה מלאה ומקצועית בנוגע למצב הנכס, המערכות השונות, ותמחור עלויות תיקונים.

הבדיקה כוללת את מערכות והתשתיות הדירה: תשתית אינסטלציה, צנרות המים והניקוז, מערכת החשמל, היתרי בנייה וחריגות, בדיקת רטיבות במצע הריצוף, בקירות ובתקרה, טיב ושלמות תשתית איטום, שיפועים ומצב השלד, בדיקת תקינות מערכות אלומיניום ומעקות, בדיקת חיפויים, בדיקת נגרות ועוד..
הבדיקה וממצאיה הם קריטים בשיקול הדעת להשלמת ההעסקה ומשמשים כלי במשא ומתן בנוגע לסכום הרכישה וכדאיותה.

 

למה דווקא עוז הנדסה?

לביצוע בדיקת הדירה חשיבות עליונה שכן היא מספקת תמונה מלאה על מצב הנכס והמערכות השונות וכן ככלי בנוגע למשא ומתן על מחיר הנכס. מקצועיות – צוות מומחים הכולל מהנדסים והנדסים בלבד.
מוניטין – חברה ותיקה ומנוסה בעלת מוניטין של אלפי בדיקות בשנה.
קדמה וטכנולוגיה – כל הבדיקות מבוצעות תוך שימוש בציוד טכנולוגי המתקדם בתחום.
מהירות – הספקת דו"ח ליקויים בתוך 48 שעות ממעמד הבדיקה.
בית משפט – כל הדוחות הינם בעלי תוקף משפטי.

 

לא עוברים לפני שבודקים

רכישת דירה חדשה היא נקודת ציון משמעותית בחייכם ולכן חשוב שתעבור ללא טעויות ועוגמת נפש עתידית. בשל כך, חשיבות עליונה לביצוע בדיקה מקיפה ויסודית על ידי גורם מקצועי ואמין.
שירות בדק בית של חברת עוז הנדסה יספק לכם ביטחון לאישור העסקה, ישמש תעודת זהות מפורטת על מצב הנכס אותו אתם עתידים לרכוש וימנע מכם עוגמת נפש ונזק כספי משמעותי בעתיד.
בסיום הבדיקה תקבלו דו"ח מקצועי ומפורט הכולל פירוט הליקויים, תמונות, התאמה לתקנים, התאמה לתוכניות, תמחור עלויות ועוד.
הדו"ח הינו בעל תוקף משפטי וקביל בבית משפט.

עלות הבדיקה

עלות הבדיקה נקבעת ביחס לגודל הנכס והיקף הבדיקה הנדרשת.
לרוב, עלות בדיקה ממוצעת נע בין 1,300– 2,500 ש"ח .
חשוב לזכור כי משתלם לבצע את הבדיקה היות והיא יכולה לחסוך לכם סכומי כסף גדולים בעתיד.
חשוב לזכור כי לביצוע בדיקה וקבלת דו"ח ישנה חשיבות עליונה ומשתלמת שכן הינו משמש ככלי במשא ומתן בנוגע למחיר הנכס ויחסוך לכם עוגמת נפש ועלויות גבוהות בעתיד.

 

 

שאלות ותשובות

במקרים אלו, אנו ממליצים להימנע מרכישת הדירה.
ב-30% מהדירות יד 2 הנמכרות בישראל נמצאים ליקויים, כשרובם ליקויים משמעותיים הפוגעים או עלולים לפגוע באיכות החיים של הדיירים החדשים.
כאשר בעל הנכס מסרב לביצוע הבדיקה, ניתן להניח כי הוא מסתיר ליקויים הקיימים, ולכן אנו ממליצים לסגת מהעסקה שכן תיקון הליקויים עלול לעלות לכם סכום לא קטן ולפגוע משמעותית בכדאיות העסקה ואפילו להפוך את החיים בדירה לבלתי נסבלים.

 

בדק בית לדירה יד שנייה או דירה ישנה וגם בדק בית לדירה חדשה מאתרות ליקויים בנכסים.
יחד עם זאת, בשונה מבדק בית לדירה חדשה מקבלן, בדק בית לדירה יד 2 אינו יורד לרזולוציות של פגמים קטנים וקוסמטיים כמו שריטות ופגמים באלומיניום, בריצוף או בדלתות, אלא מתרכז באיתור של ליקויים משמעותיים שאינם נראים לעין בלתי מקצועית אשר עלות תיקונם יקרה כמו סדקים בשלד המבנה, איתור נזילות ורטיבות, פגמים בפנים הצנרת ועוד.

 

בדק בית של דירה ישנה או דירה יד שנייה כולל מגוון רחב של בדיקות לאיתור ליקויים פנימיים וחיצוניים בדירה, המתבצעות באמצעות ציוד טכנולוגי ייעודי.
הבדיקה כוללת בדיקת נזילות באמצעות מצלמה תרמית ומד לחות, בדיקת ליקויים ואיתור סדקים רחבים בשלד המבנה, בדיקת שיפועים, בדיקת מערכת החשמל, בדיקה של מערכת האיטום בגג בבתים צמודי קרקע ופנטהאוזים, ועוד.
יחד עם זאת, חשוב לציין כי מלבד לבדיקת התקינות של הרכיבים השונים ולאיתור הליקויים מתבצע גם איפיון של המערכות השונות בדירה.
הבדיקה תספק לכם מידע חיוני שיכול להתברר כחיוני ביותר בהמשך הדרך בנוגע למערכת הצנרת בדירה, איכות האיטום, מערכת החשמל ועוד.